Hair Loss Stop

Friss topikok

  • ArNold: Tudom, hogy nem a témához tartozik,de kb 8 hónapra elegendő propécia eladó nálam, 1 mg!finansterid... (2013.02.23. 13:31) 9 hónappal a műtét után
  • RM27: Hello.Engem érdekelne hogy mibe kerül egy ilyen beavatkozás? Valamint hogy lehet még ezt sűríteni? (2011.05.28. 17:07) 1 hónappal a műtét után
  • kovad007: Szia Gabi! Tudnál felrakni képeket hogy hogy állsz? (2011.04.27. 23:36) A műtét

Linkblog

HTML

Műtét előtt....

2010.07.21. 15:09 | mitigabi | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Szóval most egy kicsit több info hogy hogyan is jutottam el az elhatározásig hogy hajat pótlok...

29 éves vagyok és sajnos örökletes hajhullásban szenvedek.... Megmondom őszintén hogy talán fiatal korom miatt is de zavar nagyon a dolog. Ha 40-50 éves lennék biztosan nem érdekelne, de most még élem az életem és szeretném úgy élni hogy jól érzem magam a bőrömben.

A hajhullásom kb 21-22 éves koromban kezdőtött. Az elején jópár évig nem érdekelt a dolog egészen addig még látványossá nem vált a kopaszodás. Akkoriban kezdtem el kipróbálni mindeféle samponokat, vitaminokat, hajszeszeket, kapszulákat és még az Isten tudja milyen gyógyszereket. Sajnos megállatínai nem sikerült csak néhány esetben lassítani a folyamatot.

Egy jó évvel ezelőtt kezdtem el olvasgatni a hajátültetéssel kapcsolatos cikkeket, blogokat az interneten. Akkor találtam rá több helyen is a hajátültetéses (FUE, FUE2) módszerre. Valamint volt szerencsém riportot is látni a tv-ben hogy pár ismertebb ember is ezzel a módszerrel kezelte a kopaszodását. Rengeteg olvasás, információgyűjtés után jött az elhatározás hogy én is belevágok.

Az interneten keresztül találtam egy klinikát akik kifejezetten erre specializálódtak. Nevet nem akarok irni mert nem célom a reklám, objektíven szeretnék tájékoztatni mindenkit a tényekről. Szóval megbeszéltem egy időpontot ahol minden információt elmondtak a beavatkozásról és azt követő teendőkröl. Mérlegelve az ott hallottakat úgy döntöttem hogy én is belevágok! Nyilvánvalóan nem olcsó mulatság egy ilyen beavatkozás de elkezdtem rá félretenni a pénzt valamint részletfizetési lehetőséget is kaptam a klinikától. Igazából azt is mérlegeltem hogy eddig mennyi pénzt költöttem különféle szerekre (VIchy, Rogaine habok, vitaminok, samponok) amelyeknek igazán hatása nem volt.

Elméletileg a hajátületéskor beültetett hajakra garanciát vállalt a klinika mármint hogy nem hull ki, így ez egy egyszeri befektetésnek tűnik, és remélhetőleg nem lesz több probléma vele a jövőben.

A professzor tájékoztatása szerint 4000-4500 hajszál kerül majd beültetésre. Az hogy ez mennyire lesz sikeres, hogy zajlik az egész majd hamarosan közlöm itt a blogon!

Üdv.

Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://hairlossstop.blog.hu/api/trackback/id/tr182166306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása